duminică, 7 iulie 2013

CEI ȘAPTE DOCTORI!!!!!!!!!!!!!!!!!


Soarele:


 Un proverb italian spune:“Dove ii sole non entra ii dottore”, ceea ce inseamna:„Unde nu intra soarele, intra doctorul.” Studiile stiintifice au demonstrat ca, desi expunerea la soare poate avea unele efecte negative, exista riscul unor probleme de sanatate mult mai mari daca nu iesim la soare. Statistic, mai multi oameni mor de boli asociate cu lipsa luminii soarelui decat cei care mor de cancer de piele. La fel ca in orice lucru, moderatia este esentiala cand vine vorba de expunerea la soare – in mod cert, nu este un lucru intelept sa te „prajesti”, dar este tot atat de lipsit de intelepciune sa eviti cu totul soarele.

Apa:



Apa este un lichid inodorinsipid și incolor, de cele mai multe ori, sau ușor albăstrui sau chiar verzui în straturi groase. Apa este o substanță absolut indispensabilă vieții, indiferent de forma acesteia, fiind unul dintre cei mai universali solvenți. Apa este un compus chimic al hidrogenului și al oxigenului, având formula chimică brută H2O. Apa este una din substanțele cele mai răspândite pe planeta Pământ, formând unul din învelișurile acesteia,hidrosfera.
Noi suntem la 90 % compuși din apă, insuficiența de apă aduce la deshidratare…


Dieta:



În medicină și nutriție, termenul dietă se referă la un regim alimentar special, recomandat fie în cazul unei maladii fie, mai curent, pentru menținerea stării de sănătate, pentru păstrarea sau atingerea unei anumite greutăți corporale etc. O dietă constă practic într-un set de reguli alimentare, reguli care impun consumul de nutrienți în anumite cantități și din anumite grupuri de alimente. Aceste reguli sunt dependente de datele biologice ale individului care urmează dieta și variază de la o dietă la alta.

Antrenament:



Antrenamentul – un complex de exerciții destinat pentru arderea caloriilor și creșterea masei musculare. Este un bun remediu de a menține într-o formă bună corpul. Există diferite tipuri de antrenamente, la aer liber, desinestătător, cu instructor, în săli amenajate pentru antrenamente oricare îl veți alege va fi același rezultat – veți avea un corp sănătos și un chip de invidiat.

Aerul



Amestec de gaze care alcătuiesc straturile inferioare ale atmosferei și care este absolut necesar vietăților aerobe.
Plimbările la aer liber sunt benefice pentru noi, menținerea un formă bună a corpului uman este rezultatul alimentării acestuia cu aer.

Somnul




Somnul este o stare fiziologică periodică și reversibilă, caracterizată prin suprimarea temporară a conștienței, prin abolirea parțială a sensibilității și încetinirea funcțiilor vieții organice (ritm respirator, ritm cardiac, relaxare musculară, scăderea temperaturii cu aproximativ 0,5 grade C, scăderea funcțiilor secretorii). În timp ce mulți dintre noi cred că somnul este o întindere temporală în care nu se întâmplă nimic, somnul este, de fapt, cel puțin din punct de vedere neurologic, o perioadă de timp foarte aglomerată. Deși importanța somnului nu poate fi discutată, oamenii de știință nu cunosc cu exactitate de ce este atât de important pentru supraviețuirea noastră. Somnul este esențial vieții.

Sexul:



Modelează silueta și întreține sănătatea cardiovasculara! O altă strategie de menținere a scânteii este... "sexul sportiv". Dragostea vulcanica, actul sexual in care se lasă cu rostogoliri, răsuciri și controrsionari, cu mișcare multă adică, poate arde pana la 700 de calorii. În același timp, sexul mai potolit si mai puțin viguros poate produce arderi de cel puțin 200 de calorii. Este, cu certitudine, cea mai buna metoda de menținere sau de pierdere în greutate; reprezintă arderea caloriilor în cel mai plăcut mod. In plus, reprezentantele sexului frumos ar trebui să știe că, fiind pasionale cu partenerii lor, le pot proteja și întări inimile. Sexul scade presiunea arteriala și sporește sănătatea cardiacă, reducând riscul infarctului. Totodată, crește forța, flexibilitatea și tonusul muscular. Ar putea fi chiar un bun tratament de prevenire a atacurilor cerebrale.