miercuri, 4 ianuarie 2017

Ajutor pentru un viitor copiilor



Navighînd pe facebook am primit notificare cu privire la proiectul „Reabilitarea, modernizarea şi echiparea sălii de sport a Liceului Teoretic „Mihai Eminescu” iniţiat de primăria, împreună cu administrația liceului și cu sprijinul Asociației de Băștinași originari din Crihana Veche. 

Nu am trecut cu vederea acesta notificare, am alergat şi eu la vremea mea in această sală sportiva a liceului şi am amintiri placute în memorie. Am avut o copilarie şi adolescenţă plina de perepeţii, bucurii şi pe alocuri necazuri, legate de aceaşi sală sportivă care era cît de cît dotată cu echipamet dar ca şi orişice copil ne doream sa avem şi noi ceva mai nou. Nu doresc ca copiii care î-şi fac studiile la moment şi cei ce vor studia pe viitor în incinta acestui liceu sa ramîna fară acele amintiri păcute despre anii de şcoală. 

Îndemn toţi colegii, cunoscuţii şi simpli băştinaşi ai satului să lase o urmă în satul natal donînd un mic ajutor material acestui proiect. Eu cred şi ştiu că donaţia cît de mică nu va schimba radical viaţa personală a celui ce a donat dar va îmbunătăţi condiţiile de educare a viitorului acestui neam.

Pentru detalii despre proiect accesaţi lincul https://guvern24.md/projects/crihana/ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu